مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-20سياسي

لزوم حفاظت از اکوسیستم ارزشمند تالاب گمیشان و خلیج گرگان


دستیار وزیر امور خارجه در مسائل دریای خزر و نماینده ایران در گروه کاری مقامات عالی رتبه این دریا با سفر به گلستان از زیرساخت های شیلاتی و اقتصادی در این استان بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان دستیار وزیر امور خارجه در مسائل دریای خزر و نماینده ایران در گروه کاری مقامات عالی رتبه این دریا با سفر به گلستان از زیرساخت های شیلاتی و اقتصادی در این استان بازدید کرد.

دکتر علیرضا جهانگیری، دستیار وزیر امور خارجه در مسائل دریای خزر در جریان سفر دو روزه به استان گلستان، عصر امروز دوشنبه 29 آبان ماه 1402 از زیرساخت های شیلاتی در استان گلستان در شهرستان گمیشان بازدید و اظهار کرد: اقدامات و تلاش های اداره کل شیلات گلستان در زمینه توسعه پرورش میگو و سایر گونه های آبزی در استان قابل تقدیر است.

نماینده ایران در گروه کاری مقامات عالی رتبه دریای خزر با بیان اینکه توسعه فعالیت های اقتصادی دریا محور از قبیل، پرورش ماهیان خاویاری، پرورش میگو و سایر آبزیان در گلستان بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: این استان به عنوان یکی از سه استان شمالی کشور، ظرفیت مناسبی برای توسعه زیرساخت های این بخش در دریای خزر دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با حمایت از سرمایه گذاران، زمینه اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان بیش از پیش فراهم شود، خاطرنشان کرد: اگر به شکل اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفاظت از اکوسیستم ارزشمند تالاب گمیشان و خلیج گرگان

لزوم حفاظت از اکوسیستم ارزشمند تالاب گمیشان و خلیج گرگان