مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-19فناوري

به روزرسانی امنیتی گوشی را چگونه چک کنیم؟


یک به روزرسانی امنیتی، مانند هر به روزرسانی دیگری، پس از این که توسط سامسونگ در کشوری منتشر شد، به صورت خودکار در دستگاه شما نشان داده می شود.

- برنامه انتشار به روزرسانی های امنیتی سامسونگ برای همه محصولات تلفن هوشمند و تبلت این شرکت یکسان نیست و برنامه زمانی متفاوتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرم افزار از هر نوعی ممکن است آسیب پذیری ها و باگ های ناخواسته ای داشته باشد و اندروید هم از این قاعده مستثنی نیست.

اندروید به عنوان پرکاربردترین سیستم عامل موبایل، هدف اصلی هکرهایی است که به دنبال راهی برای سوء استفاده از این آسیب پذیری ها به منظور دسترسی به داده های کاربر و ایجاد مشکلات دیگر از این دست هستند.

گوگل برای جلوگیری از سوء استفاده های امنیتی بزرگ، آسیب پذیری های تازه کشف شده در اندروید را از طریق وصله های ماهانه برطرف می کند و سپس، این وصله های امنیتی توسط سازندگان مختلف تلفن های هوشمند از طریق به روزرسانی های امنیتی برای دستگاه هایشان، منتشر می شوند.

سامسونگ بیشترین تعداد تلفن های هوشمند اندرویدی را تولید و به روزرسانی های امنیتی بسیاری از آنها را به صورت ماهانه منتشر می کند.

این به روزرسانی ها علاوه بر رفع آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اصلی اندروید، آسیب پذیری هایی را هم برطرف می کنند که بر نسخه سفارشی اندروید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی امنیتی گوشی را چگونه چک کنیم؟

به روزرسانی امنیتی گوشی را چگونه چک کنیم؟