مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-15سياسي

علی آقامحمدی: برای شناساندن خانم دباغ هیچ کاری نکردیم


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه خانم دباغ محور بزرگی برای جامعه است، گفت: خانم دباغ قهرمان واقعی بود که ما در شناساندن او هیچ کاری نکردیم.

- ایسنا/همدان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه خانم دباغ محور بزرگی برای جامعه است، گفت: خانم دباغ قهرمان واقعی بود که ما در شناساندن او هیچ کاری نکردیم.

علی آقامحمدی چهارشنبه 24 آبان در آیین نکوداشت بانوی فرمانده ، مرضیه حدیدچی دباغ که به همت جهاددانشگاهی واحد همدان برگزار شد، با اشاره به حدیث کساء، اظهار کرد: در حدیث کساء وقتی همه خاندان پیامبر در کنار پیامبر، زیر کساء قرار می گیرند، ملائکه از پروردگار می پرسند چه کسانی هستند؟ خداوند می گوید اینها فاطمه، پدر فاطمه، همسر فاطمه و فرزندان فاطمه هستند.

وی با طرح این سوال که آیا مردان امروز جامعه ما زنان را به واقع ریشه زندگی خود می دانند؟ تصریح کرد: آیا مردان جایگاهی که خداوند و دین برای زن قائل است، قبول دارند؟ اگر کسی قبول نداشته باشد، خودش را از یک دارایی بزرگ و زندگی سعادتمند محروم کرده است.

آقامحمدی با بیان اینکه زن محور این عالم است، افزود: این نقش را برای دختران، زنان، همسران، مادران، خواهران و همه کسانی که این افتخار را دارند خداوند شرافت فاطمه گونه شدن را به آنها داده است، تعزیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آقامحمدی: برای شناساندن خانم دباغ هیچ کاری نکردیم

علی آقامحمدی: برای شناساندن خانم دباغ هیچ کاری نکردیم