مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-11دانش

حال اورژانس اصفهان وخیم است/ بیش از یک سوم آمبولانس ها غیر قابل استفاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد حیدری رییس مرکز اورژانس اصفهان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در استان اصفهان اظهار داشت: - رییس مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به حال وخیم اورژانس اصفهان گفت: 83 خودرو از 210 خودروی آمبولانس در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خراب و غیر قابل استفاده است که این میزان معادل بیش از یک سوم آمبولانس ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد حیدری رییس مرکز اورژانس اصفهان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در 61 کد پایگاهی در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 210 آمبولانس وجود دارد.

وی با اشاره به حال وخیم اورژانس اصفهان افزود: 83 خودرو از 210 خودروی آمبولانس در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خراب و غیر قابل استفاده است که این میزان معادل بیش از یک سوم آمبولانس ها می شود.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه هر یک کد خدماتی اورژانس بین شهری در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت میانگین روزانه 10 تا 12 عملیات انجام می دهند، ابراز داشت: باید توجه داشت که به صورت میانگین هر آمبولانس در اصفهان روزانه 200 کیلومتر ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال اورژانس اصفهان وخیم است/ بیش از یک سوم آمبولانس ها غیر قابل استفاده است

حال اورژانس اصفهان وخیم است/ بیش از یک سوم آمبولانس ها غیر قابل استفاده است