مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-19سياسي

آیت الله اعرافی؛ مدیریت حوزه بی جنجال و با طمأنینه


در فصلی که درختان رنگین پاییزی حال وهوای دیگری به مدرسه دارالشفا و فیضیه داده بودند قدم زنان سر از مسجد اعظم و مدرسه خان و مدرسه آیت الله گلپایگانی درآوردم و ناگهان چشمم به درس آقای سروش محلاتی افتاد و یادکردی لازم آمد.

- .

  سید مهدی حسینی دورود    امروز در قم و در فصلی که درختان رنگین پاییزی حال وهوای دیگری به مدرسه دارالشفا و فیضیه داده بودند و در میان شور و شوق طلاب و استادانی که  راهی حجره ها و مَدرَس ها بودند قدم زنان سر از مسجد اعظم و مدرسه خان و مدرسه آیت الله گلپایگانی درآوردم و در حالی که عبارت این الملوک و ابناء الملوک را زمزمه می کردم ناگهان چشمم به درس استاد سروش محلاتی افتاد.

   به یاد جنجالی در همین دو ماه پیش افتادم که کم مانده بود طلاب را از چنین مجلسی محروم کند و خواستم در این باره بنویسم و با خود گفتم این حکایت را گفته و نوشته ایم.

آنچه در گفتارها نیامده تلاش های مدیریت حوزه علمیه قم است و اگرچه عادت به نقد سبب شده تا ستایشی بر قلمی می رود خرده گیرند ولی اگر بنا بر روایت واقعیت است همه آن را باید گفت و این نوشته ازاین روست و باز تکریم و تقدیر همین جنب و جوش و سرزندگی است نه شخص.

   به یاد آوریم که سخنان جناب سروش محلاتی در ابتدای سال تحصیلی حوزه های علمیه این شائبه را به وجود آورد که محدودیت در ثبت دروس ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی؛ مدیریت حوزه بی جنجال و با طمأنینه

آیت الله اعرافی؛ مدیریت حوزه بی جنجال و با طمأنینه