مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-24بين الملل

وحشت از ورود حزب الله به جنگ


آمریکایی ها پس از عملیات طوفان الاقصی به شدت دستپاچه شده اند و اقداماتی می کنند که هر کدام جای تحلیل دارد و نشان می دهد که کاخ سفید چقدر درباره آینده رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه نگران است.

- آمریکایی ها پس از عملیات طوفان الاقصی به شدت دستپاچه شده اند و اقداماتی می کنند که هر کدام جای تحلیل دارد و نشان می دهد که کاخ سفید چقدر درباره آینده رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی با عنوان وحشت از ورود حزب الله به جنگ درباره نگرانی کاخ سفید درباره آینده رژیم صهیونیستی نوشت: آمریکایی ها پس از عملیات طوفان الاقصی به شدت دستپاچه شده اند و اقداماتی می کنند که هر کدام جای تحلیل دارد و نشان می دهد که کاخ سفید چقدر درباره آینده رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه نگران است.

در این میان با نگاهی به اخبار و گزارش های رسمی که این روزها منتشر شده شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین نگرانی های واشنگتن در این روزها، گسترده ترشدن درگیری ها و بازشدن پای سایر گروه های مقاومت به ویژه حزب الله لبنان به این جنگ است، چراکه حمله ای تمام عیار در شمال می تواند رژیم صهیونیستی را دستپاچه تر از وضعیت فعلی کند، زیرا بیشتر نظامیانش روی یک حمله زمینی بالقوه به غزه در جنوب متمرکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت از ورود حزب الله به جنگ

وحشت از ورود حزب الله به جنگ