مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-08سياسي

لزوم تشکیل پرونده سلامت برای جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری


مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل پرونده سلامت جامعه عشایری استان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در ارتقای سلامت این افراد موثر باشد بنابراین لازم است مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، کاظم کبیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش سراسری جهاد خدمت رسانی در مناطق عشایریویژه هفته بسیج چهارمحال و بختیاری، گفت: بسیج جامعه پزشکی در مناطق عشایری، صعب العبور و کم برخوردار استان خدمات بسیار خوبی ارائه می کند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تیم های عمومی شهید دکتر رهنمون که متشکل از پزشک عمومی، پرستار، مراقب سلامت، کارشناس مامایی و دندانپزشک است یکی از خدمات بسیج جامعه پزشکی در استان محسوب می شود که این تیم ها به مناطق اعزام شده و در صورت نیاز به حضور تیم های تخصصی موضوع را گزارش می کنند.

وی افزود: در رزمایش سراسری جهاد خدمت رسانی در مناطق عشایری که مقرر است به مناسبت هفته بسیج برگزار شود امکان استقرار تیم های عمومی در مناطق عشایری وجود دارد و در خصوص تیم های تخصصی نیز پیشنهاد می شود متخصصان زنان و زایمان، داخلی و تیم جراحی سرپایی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل پرونده سلامت برای جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری

لزوم تشکیل پرونده سلامت برای جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری