مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-25سياسي

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان معارفه شد


پزشکی قانونی از مجموعه های تخصصی، علمی و تشخیصی قوه قضاییه بوده که با پرونده های مختلف گره خورده است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: پزشکی قانونی از مجموعه های تخصصی، علمی و تشخیصی قوه قضاییه بوده که با پرونده های مختلف گره خورده است.

حجت الاسلام علی فرجی برحق پیش از ظهر امروز (3 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان، با بیان اینکه نقش پزشکی قانونی در تحقق عدالت، نقش مهم و راهبردی است، اظهار کرد: اقدام به موقع و دقیق پزشکی قانونی در اظهار نظر پزشکی در فرآیند دادرسی و جلوگیری از اطاله دادرسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اخذ نظر کارشناسی پزشکی قانونی در صدور حکم، افزود: نقش این سازمان در این خصوص برجسته است؛ لذا بایستی زیرساخت و تجهیزات لازم در راستای تسریع پاسخ دهی و اظهارنظرهای دقیق فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه قضات بر نظر پزشکی قانونی رأی صادر می کنند، ادامه داد: توجه به تخصیص بودجه و تامین اعتبار این سازمان تاثیر به سزایی در تسریع تشخیص و اظهار نظرها دارد.

این مسئول با یاد آوری اینکه این سازمان با مبانی علمی و تخصصی عجین شده است و مردم از این سازمان، سرعت در رسیدگی به پرونده ها و دقت و اجرای عدالت را انتظار دارند، تاکید کرد: الزامات این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان معارفه شد

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان معارفه شد