مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-26بين الملل

باقری و بوگدانوف گفت وگو کردند


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که «میخاییل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با «علی باقری کنی» همتای ایرانی خود در رابطه با تشدید درگیری ها در منطقه صحبت کرده است.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که میخاییل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با علی باقری کنی همتای ایرانی خود در رابطه با تشدید درگیری ها در منطقه صحبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه روسیه روز پنج شنبه در بیانیه ای نوشت: طی در این گفت وگو، مسائل منطقه ای با تمرکز بر تشدید بی سابقه درگیری ها میان اسراییل و فلسطین با جزییات مورد بحث قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حین حال بر لزوم توقف درگیری ها در و پیرامون نوار غزه و ارسال فوری کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین تاکید شد.

در انتهای این بیانیه ذکر شده است: در این گفت وگو تعهد دائم مسکو و تهران به تداوم هماهنگی های نزدیک برای تلاش در راستای برقراری ثبات در خاورمیانه مورد تاکید قرار گرفت.

باقری که در مسکو حضور دارد، پیش از این با میخاییل گالوزین ، معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در امور روابط با کشورهای مشترک المنافع و سرگیی ریابکوف ، معاون وزیر خارجه روسیه در امور روابط با کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی و همکاری با کشورهای بریکس و امنیت بین الملل رایزنی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری و بوگدانوف گفت وگو کردند

باقری و بوگدانوف گفت وگو کردند