مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-30اقتصادي

سرانجام پرابهام دوقلوهای شهرکرد...


پروژه برج دوقلوی شهرکرد که قرار بود ظرف مدت 36 ماه تکمیل و به بهره برداری برسد، بعد از گذشت سال ها اکنون اقداماتی برای تعیین تکلیف نهایی این پروژه در حال انجام است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری پروژه برج دوقلوی شهرکرد که قرار بود ظرف مدت 36 ماه تکمیل و به بهره برداری برسد، بعد از گذشت سال ها اکنون اقداماتی برای تعیین تکلیف نهایی این پروژه در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای طرح برج دوقلوی شهرکرد از سال 89 کلید خورد و با وجود اینکه قرار بود طی 36 ماه تکمیل و به بهره برداری برسد، اما این طرح نیمه تمام باقی ماند، پروژه ای که قرار بود در زمینی به مساحت حدود 6000 مترمربع واقع در میدان بسیج شهرکرد و در 26 طبقه احداث شود و واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش های پیش بینی شده در این پروژه بود.

اکنون برای اطلاع از وضعیت این پروژه بزرگ و اطلاعات بیش تر مصاحبه ای با شهردار شهرکرد انجام شده است.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته در نشست مطبوعاتی پیشنهادی مبنی بر تغییر کاربری تجاری به مسکونی برای برج های دو قلو داده شد که به نظر می رسید پیشنهاد مطلوبی است و باید یک طرح توجیهی برای این پیشنهاد تهیه شود، البته از همان سال گذشته نسبت به طرح توجیهی اقداماتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام پرابهام دوقلوهای شهرکرد...

سرانجام پرابهام دوقلوهای شهرکرد...