مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-26سياسي

اعتراض روزنامه اصلاح طلب به خلاف گویی برجامی جهانگیری


روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد، از سخنان اخیر اسحاق جهانگیری که مسؤولیت شکست برجام را از روی دوش غرب برداشته و به دوش دولت رییسی می اندازد، انتقاد کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: آفتاب یزد در تحلیلی عنوان کرده است: اسحاق جهانگیری در کنگره حزب کارگزاران با اشاره به دیدارش با رییسی بعد از روی کار آمدن گفت: به او گفتم بگذارید روحانی و ظریف در 2 ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند.

گفتم بروید صحبت کنید، بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت.

سفیدخوانی این گفته این چنین است: رییسی نگذاشت برجام به سرانجام برسد که این چنین نیست! دو سال و چند ماه بعد، از انعقاد برجام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا رسماً از برجام خارج و بازگشت تحریم ها به صورت گذشته را اعلام کرد.

  15 دی 1398، دولت حسن روحانی نیز پس از چهار مرحله کاهش تعهدات خود، طی بیانیه ای گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام را اعلام کرد.

  رسیدن جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا در ژانویه 2021 ، اعضای 5+1 و ایران مذاکراتی را برای پیوستن مجدد آمریکا به برجام شروع کرده اند که تاکنون بی نتیجه بوده است.

حرف ما این نیست که برجام خوب نبود که صدالبته بود اما مملکت داری را نمی توان به برجامی گره زد که شخصی مانند ترامپ می تواند یکسویه از آن خارج شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض روزنامه اصلاح طلب به خلاف گویی برجامی جهانگیری

اعتراض روزنامه اصلاح طلب به خلاف گویی برجامی جهانگیری