مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-29بين الملل

تظاهرات پرشکوه ضد آمریکایی، صهیونیستی مسلمانان پاکستان + فیلم


هزاران نفر از حامیان احزاب مذهبی پاکستان روز یکشنبه در «اسلام آباد» پایتخت این کشور علیه بمباران فلسطینیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این رژیم تظاهرات کردند.

-    در روزهای گذشته نیز  فرمانده ارتش پاکستان در نشستی با حضور فرماندهان این کشور حمایت اسلام آباد از مردم فلسطین را  اعلام کرد.

فرمانده ارتش پاکستان گفت که به حمایت از فلسطینیان در مبارزه جهت پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین ها و اماکن مقدس مسلمانان ادامه خواهد داد.

ژنرال عاصم منیر در سخنرانی در نشست فرماندهان ارتش در شهر راولپندی گفت: مردم فلسطین از حمایت بی چون و چرای دیپلماتیک و سیاسی پاکستان برخوردارند .

ما به حمایت از مواضع اصولی برادرانمان برای حل پایدار مسئله فلسطین و پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین هایشان ادامه خواهیم داد.

شمار شهدای غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 8005 نفر رسید که 3324 نفر آن ها را کودکان، 2062 نفر را زنان و 460 نفر را افراد سالخورده تشکیل می دهند.

این آمار در بیست و سومین روز از جنگ علیه غزه اعلام شده و جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران محله های مسکونی ادامه می دهند و تنها ظرف چند ساعت گذشته 302 نفر به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات پرشکوه ضد آمریکایی، صهیونیستی مسلمانان پاکستان + فیلم

تظاهرات پرشکوه ضد آمریکایی، صهیونیستی مسلمانان پاکستان + فیلم