مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 07:202023-10-30سياسي

شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان است


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهید فهمیده در بستر فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده و در دامن ولایت پرورش یافته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هشتم آبان ماه مقارن با شهادت محمدحسین فهمیده است که روز بسیج دانش آموزی نام دارد و 13 آبان هم روز مبارزه با استکبار جهانی است که این فاصله هفته بسیج دانش آموزی و مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده؛ شعار هفته بسیج دانش آموزی و مبارزه با استکبار جهانی، نظم نو جهانی با نسل آرمانی نام دارد.

شهید فهمیده از جمله هزاران دانش آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت و پیروزی ملت مظلوم ما در حماسه جنگ تحمیلی را نیز تضمین کرد.

امام خمینی(ره) درباره شهید فهمیده فرمودند: رهبر ما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها‏‎ ‎‏زبان و قلم ما بزرگ تر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و .

و خود نیز شربت شهادت نوشید .

‏ صلاح الدین قره تپه، مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این رابطه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 36 هزار دانش آموزان شهید، اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان قشر وسیعی از جامعه، آینده ساز مملکت هستند که زمینه تربیت پذیری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان است

شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان است