مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-20اجتماعي

چند توصیه ی رییس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در روزهای بارانی


رییس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست تا در روزهای بارانی با خودداری از عجله و شتاب، مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست تا در روزهای بارانی با خودداری از عجله و شتاب، مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه شنبه، وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش باران در اکثر جاده های استان ایلام پیش بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

وی افزود: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها، احتیاط و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.

کهزادی تصریح کرد: اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اطلاع رسانی پلیس ایلام، رییس پلیس راه استان گفت: در این ایام رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی برای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه ی رییس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در روزهای بارانی

چند توصیه ی رییس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در روزهای بارانی