مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-13حوادث

توقیف البسه قاچاق توسط پلیس خلیل آباد


فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از توقیف یک دستگاه خودروی پراید و کشف 156 البسه خارجی قاچاق به ارزش600 میلیون ریال دراین شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروسواری پراید مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی افزود: درادامه طی هماهنگی با مقام قضایی خودروی موصوف برای بررسی دقیق تر به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی صورت گرفته انواع البسه شامل156 عدد (شلوار وکاپشن) فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

 سرهنگ حسن زاده با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالای مکشوفه 600 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این راستا یک دستگاه خودروسواری توقیف و 2 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس می باشد اظهار داشت: شهروندان درصورت اطلاع ازهرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام / 70053


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف البسه قاچاق توسط پلیس خلیل آباد

توقیف البسه قاچاق توسط پلیس خلیل آباد