مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-19سياسي

حامی نماهای محیط زیست مانع توسعه گردشگری گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه گردشگری استان انجام شده است، افزود: باید تلاش کنیم تا با تعامل موانع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مرتفع شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه گردشگری استان انجام شده است، افزود: باید تلاش کنیم تا با تعامل موانع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مرتفع شود.

محمدجواد ساوری عصر یکشنبه 28 آبان ماه 1402 در نشست خبری با اصحاب قلم و رسانه استان گلستان، اظهار کرد: جایگاه رسانه در جوامع بشری و به خصوص کشور ما روز بروز در حال ترقی و پیشرفت است و این بسیار ارزشمند بوده و فعالان حوزه رسانه گلستان نباید از قافله عقب بمانند و با استفاده از همه ظرفیت ها، زمینه ساز عمران و آبادانی استان شوند.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است ایجاد پاتوق اصحاب قلم و رسانه در استان است، ادامه داد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان این آمادگی را دارد تا یکی از خانه های تاریخی شهر گرگان را با تسهیلات ارزان قیمت و با شرایطی مشخص برای ایجاد پاتوق خبرنگاران در اختیار اصحاب قلم و رسانه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی نماهای محیط زیست مانع توسعه گردشگری گلستان

حامی نماهای محیط زیست مانع توسعه گردشگری گلستان