مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-30سياسي

دانش آموزان نقطه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: دانش آموزان نقطه هدف دشمن و نقطه عمل او در جنگ نرم هستند و دشمن می خواهد دانش آموزان نسبت به اصل انقلاب و ارزش های آن بی تفاوت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، محمدمهدی ادهم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: هشتم تا سیزدهم آبان ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده نام گذاری شده است.

وی اضافه کرد: هر جامعه و ملتی در تاریخ خود قله هایی دارد که به آن افتخار می کند و سعی دارد که آن قله ها را گرامی بدارد و با فرهنگ سازی به جامعه خود معرفی کند؛ یکی از قله هایی که ما در انقلاب اسلامی به آن افتخار می کنیم و تلاش می کنیم آن را بیشتر به جهان و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم، یوم الله 13 آبان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: دانش آموزان در انقلاب اسلامی، در جنگ و دفاع مقدس و در برهه های مختلف نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته اند.

ادهم افزود: 36 هزار شهید دانش آموز، بیش از 500 هزار رزمندهٔ دانش آموز و نزدیک به 1000 جانباز دانش آموز؛ کسانی که در دوران پرافتخار دفاع مقدس در جهت دفاع از کیان عزیز در صحنه حضور یافته اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نقطه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند

دانش آموزان نقطه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند