مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18فرهنگي

مقام نخست شهرستان بابل در انتشار کتاب دیجیتالی و لوح فشرده


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل از ظرفیت ارزنده این شهرستان و کسب رتبه های برتر در حوزه انتشارات خبر داد و گفت: شهرستان بابل علاوه بر تولید و انتشار کتاب به صورت کاغذی امکان انتشار کتاب در بسترهای دیجیتال و لوح فشرده نیز دارد که مقام نخست .

- ایسنا/مازندران رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل از ظرفیت ارزنده این شهرستان و کسب رتبه های برتر در حوزه انتشارات خبر داد و گفت: شهرستان بابل علاوه بر تولید و انتشار کتاب به صورت کاغذی امکان انتشار کتاب در بسترهای دیجیتال و لوح فشرده نیز دارد که مقام نخست استان و برتر کشوری را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

عیسی محمدی فیروزجایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی ارزشمند برای توجه بیشتر افکار عمومی در خصوص اهمیت کتاب و مطالعه در جامعه است.

وی با اشاره به تاثیر مطالعه در رفتار اجتماعی شهروندان افزود: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری که برگرفته از سیره و رفتار بزرگان دینی است بحث سرانه مطالعه و نهادینه کردین این مهم در جامعه است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل از جایگاه مناسب این شهرستان در حوزه فعالیت کتاب و اننشارات خبر داد و یادآور شد: 45 ناشر فعال و نیمه فعال با موضوعات علمی، ادبی، کودک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام نخست شهرستان بابل در انتشار کتاب دیجیتالی و لوح فشرده

مقام نخست شهرستان بابل در انتشار کتاب دیجیتالی و لوح فشرده