مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-14سياسي

دفاع مقدس ما تابلویی از عاشورا است


یادواره شهدای محله بند میر شهرستان رودان با حضور مردم شهرستان و اهالی این محله و خانوادهای شهدا و مسئولان شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز در یادواره شهدای محله بندمیر شهرستان رودان اظهار کرد: این محفل به نام دو شهید نامگذاری شده و به برکت نام شهید کوچه و محله نورانی شده است.

وی گفت: در این برهه از زمان ما در کجای تاریخ ایستاده ایم و از ابتدای اسلام امامان ما رنج و سختی و زندان ها را تحمل کرده اند تا اسلام بماند اما موقعیت تاریخی ما اهمیت فراوانی دارد.

به گفته جهانگیری، یکی از مشکلات دشمن این است که درک درستی از اسلام ندارد و به همین دلیل تمام برنامه و نقشه های آنها به نتیجه نمی رسد.

وی در ادامه گفت: قبل از انقلاب، اسلام پویا و فعال نبود ولی اکنون انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده است که ابر قدرتهای بزرگ هم از نام آن هراس دارند و همین امر باعث شده است ملت های آزاده در سراسر جهان نیز مقاومت را از ایران یاد بگیرند.

 اجرای سرود نوجوانان روستای کمیز و تقدیر از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود که به پاس رشادت های دو شهید موسی شاکری زاده و شهید ابراهیم کریمی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ما تابلویی از عاشورا است

دفاع مقدس ما تابلویی از عاشورا است