مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، صبح 9 آبان ماه 1402، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و دکتر یعقوب هوشیار شهردار تبریز و جمعی از معاونان و مدیران ایرانسل و شهرداری تبریز، توسعه همکاری های این دو مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت و برنامه ریزی های لازم برای عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در تبریز با مشارکت شهرداری این شهر، بررسی شد.

در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به فعالیت های ایرانسل در استان آذربایجان شرقی گفت: 240 کیلومتر فیبر نوری برای شهر تبریز پیش بینی شده و تلاش می کنیم که این پروژه، زودتر از موعد مقرر در قرارداد، به اتمام برسد.

با توسعه فیبر نوری در شهرها می توانیم به شرایطی برسیم که شهروندان برای تأمین نیازهای خود، سفر درون شهری کمتری داشته و از این طریق موجب کم شدن بار ترافیکی تبریز باشیم.

وی همچنین با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تبریز، به توسعه نسل پنج تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری، 30 سایت نسل پنج تلفن همراه در تبریز به بهره برداری رسیده و تا پایان سال، این تعداد، به 35 سایت افزایش پیدا می کند.

عباسی آرند در ادامه گفت: کلانشهر تبریز از جهت وجود زیرساخت نسل چهار و پنج شبکه تلفن همراه، ظرفیت مطلوبی دارد و در این حوزه از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در تبریز

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری ایرانسل در تبریز