مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:322023-11-08سياسي

ضرب الاجل 10 روزه مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی دولت


همزمان با تشدید احتمالات مبتنی بر تعطیلی دولت آمریکا، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان این کشور بر سر تصویب برنامه بودجه با یکدیگر به اختلاف نظر خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا هنوز نتوانسته اند برنامه واحدی را جهت رسیدگی به برنامه بودجه در آستانه مهلت قریب الوقوع تعطیلی دولت در تاریخ 17 نوامبر ارائه کنند.

این در حالی است که جلسه روز سه شنبه پشت درهای بسته با محوریت موضوع بررسی بودجه کشور بی نتیجه بوده و نمایندگان به توافقی بر سر این موضوع نرسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، در حلی که تنها 10 روز فرصت برای جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا فرصت باقی مانده است، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد، عنوان کرد که اعضای حزبش هنوز در مورد انجام یک برنامه ریزی رو به جلو در این زمینه به نتیجه نرسیده اند.

مایک جانسون در اظهاراتش عنوان کرده است که شک نکنید لایحه بودجه جهت جلوگیری از تعطیلی دولت را به گونه ای پیش خواهیم برد که مردم آمریکا به آن افتخار کنند.

وی اذعان کرده است که بحث های بسیار گسترده و مثبتی در مورد گزینه های روی میز بین نمایندگان شکل گرفته است که به زودی نتایج آنها به طورعلنی از سوی وی به عنوان رییس مجلس نمایندگان مطرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 10 روزه مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی دولت

ضرب الاجل 10 روزه مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی دولت