مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-27سياسي

امام جمعه شهرقدس: مقاومت نقطه مقابل زورگویی است


خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه شعار مقاومت حمایت از مردم مظلوم است گفت: ملت ایران و نظام اسلامی الگوی جبهه مقاومت است و نقطه مقابل زورگویی مقاومت کردن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بعضی افراد کار خوب انجام می دهند اما مقصود آنها خدا نیست و دنبال این است که در بین مردم مطرح شود و از او تعریف کنند اما عملی که هدف الهی نداشته باشد مورد قبول نیست.

وی گفت: ابراز عقاید هم باید مقصود خدایی داشته باشد و رشد معنوی و اخلاص در امورات زندگی و کار مورد توجه و در اولویت قرار گیرد و باید نسبت به احوالات خود دقیق و اهل محاسبه باشیم.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: شعار مقاومت حمایت از مردم مظلوم است و برای زورگویان قابل تحمل نیست و برای تضعیف مقاومت ایجاد شبهه می کنند.

  حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در قدس جریان جهانی است که در تمام دنیا رواج یافته افزود: ملت ایران و نظام اسلامی الگوی جبهه مقاومت است و ملت ایران در مقاومت موفق بود و کشورهای دیگر هم به میدان آمدند و نسبت به حفظ کشور و سرمایه های خود ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: مقاومت نقطه مقابل زورگویی است

امام جمعه شهرقدس: مقاومت نقطه مقابل زورگویی است