مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:552023-10-25فرهنگي

تداوم افتتاح سالن های سینما در شهرهای کم برخوردار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینما «سیمرغ» سی سخت شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور رییس سازمان سینمایی کشور  و استاندار  کهکیلویه و بویراحمد، - رییس سازمان سینمایی در سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویر احمد، سینما سیمرغ سی سخت را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینما سیمرغ سی سخت شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور رییس سازمان سینمایی کشور  و استاندار  کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان محلی و علاقمندان سینما ظهر امروز (3 آبان ماه) به بهره برداری رسید و به مدار سمفا متصل شد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، در آیین افتتاح این سینما ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این سالن به چرخه سینماهای کشور گفت: خوشحالم که مردم شهرستان دنا برای اولین بار صاحب سینما شده و خدا را شاکرم وعده ای که سال گذشته در سفر استانی داده ایم، امروز محقق شده است.

وی افزود: اگر امروز اقدامی صورت گرفته به حسب وظیفه بوده است و معتقدم خیلی دیر سالن سینما به شهر شما آمده است.

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح 229 امین سالن سینمایی در دولت سیزدهم هستیم عنوان کرد: بدون تردید، این اقدامات ثمره رویکرد عدالت فرهنگی دولت سیزدهم است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افتتاح سالن های سینما در شهرهای کم برخوردار

تداوم افتتاح سالن های سینما در شهرهای کم برخوردار