مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:012023-11-18پزشكي

اسراییل گرگ درنده ای که روز به روز بر توحش آن افزوده می شود


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اسراییل گرگ درنده و وحشی است که روز به روز بر توحش و وحشی گیری آن افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردم کشورمان در حمایت از فلسطین و انزجار از صهیونیست سنگ تمام گذاشتند و همه اقشار به میدان آمدند تا برگ زرین دیگری از ایران اسلامی در دنیا رقم بخورد.

ظلم ظالمان قلب مردم کشورمان را به درد می آورد و کشتار کودکان بر روی دستان مادران شان دل هر انسان عاقل و رئوف را می رنجاند.

مردم دیار علویان مازندران و شهر هزار سنگر آمل شنبه شب همانند ایرانیان غیور فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند تا با مردان و زنان نوار غزه همدردی کنند.

فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مورد جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیست در مقابل مردم بی دفاع فلسطین، اظهار کرد: فاجعه نوار غزه غیرقابل تصور است و بیش از گذشته خون آشامان و ددمنشان تاریخ خوی وحشی گری خود را نشان دادند.

فرهنگ بابامحمودی افزود: اسراییل گرگ درنده و وحشی است که روز به روز بر توحش و وحشی گیری اش افزوده می شود.

وی با تصریح کرد: جباران عالم بدون هیچ قانون، منطق، اندیشه و گفتمان سالیان سال یک ملت را محاصره کرده و آب، برق، گاز و همه چیز را بر روی آنها بسته اند تا آنها را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل گرگ درنده ای که روز به روز بر توحش آن افزوده می شود

اسراییل گرگ درنده ای که روز به روز بر توحش آن افزوده می شود