مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-30سياسي

صدور بیش از 2500 شناسنامه ایمنی برای واحدهای شهرک های صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: تاکنون با انجام طرح ویژه ممیزی ایمنی و بهداشت (HSE) در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای بیش از 2500 واحد صنعتی شناسنامه ایمنی صادر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: تاکنون با انجام طرح ویژه ممیزی ایمنی و بهداشت (HSE) در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای بیش از 2500 واحد صنعتی شناسنامه ایمنی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی هاشمی امروز، 8 آبان در مراسم هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با بیان اینکه شهرک های صنعتی جزو تاسیسات حساس و زیربنایی کشوری به شمار می روند و الزامات پدافند غیرعامل باید در آن ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: تلاش برای حفظ امنیت این شهرک ها ضروری بوده و نحوه اجرای پدافند غیرعامل در این شهرک ها نیز حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: با پیش بینی و رعایت موارد لازم در رابطه با ساخت وسازها در شهرک ها و نواحی صنعتی در اجرای سیاست ها و روش های پدافند غیرعامل تلاش ویژه ای شده است.

وی با بیان اینکه اصل پیشگیری و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با حوادث و تهدیدات در اولویت برنامه های کمیته پدافند غیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس قرار دارد، افزود: در این زمینه علاوه بر الزامات قانونی نظیر حفظ حریم واحدهای صنعتی و ایجاد و تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 2500 شناسنامه ایمنی برای واحدهای شهرک های صنعتی فارس

صدور بیش از 2500 شناسنامه ایمنی برای واحدهای شهرک های صنعتی فارس