مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-03اقتصادي

1200 میلیارد تومان برای کریدور شمال جنوب مصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی کردستان که هم اکنون در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، - وزیر راه و شهرسازی گفت: یک هزار و 200 میلیارد تومان برای پروژه کریدور شمال جنوب مصوب شد اگر چه لازم است این اعتبار بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی کردستان که هم اکنون در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: هدف گذاری که در حوزه تکمیل زنجیره حمل و نقل صورت گرفته تحول قابل توجهی را در حوزه توسعه راه ها رقم زده است.

وی در ادامه به خط ریلی همدان سنندج گریزی زد و گفت: الان که کردستان به یک شبکه ریلی وصل شده بستر برای رغبت بیشتر سرمایه گذاران و تجار فراهم خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ادامه مسیر به سمت باشماق این خط ریلی را به یک مسیر ترانزیتی از شرق به غرب کشور تبدیل می شود و همه کشور از این ظرفیت ایجاد شده منتفع خواهند شد.

بذرپاش اضافه کرد: فرودگاه دوم این استان که امروز به مدار حمل و نقلی اضافه شد که فرصت اقتصادی بزرگی را به دلیل مجاورت با مرز باشماق و منطقه آزاد بانه و مریوان ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان برای کریدور شمال جنوب مصوب شد

1200 میلیارد تومان برای کریدور شمال جنوب مصوب شد