مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-06بين الملل

روزنامه اسپانیایی فاش کرد: استخدام مزدوران اروپایی برای جنگ غزه


روزنامه الموندو اسپانیا در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه از برخی نیروهای مزدور وابسته به شرکت های نظامی خصوصی در اروپا استفاده می کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الجزیره اعلام کرد: روزنامه اسپانیایی الموندو در گزارشی جزییاتی از استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از عناصر مزدور اروپایی در جنگ علیه غزه را افشا کرد.

این روزنامه گفت و گویی با پدرو دیاز فلورس کورالس نظامی سابق ارتش اسپانیا داشته است که در گذشته سابقه مشارکت در جنگ عراق و جنگ اوکراین را داشته و در شرایط کنونی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به خدمت گرفته شده است.

وی در این باره گفت: یک ارتش کوچک از نیروهای مزدور در شرایط کنونی در اسراییل (اراضی اشغالی) حضور دارند و با آنها قراردادی جهت اجرای مأموریت های ویژه منعقد شده است.

تجارت سودآور! نظامی سابق ارتش اسپانیا در ادامه گفت: فعالیت برای ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) بسیار سودآور است و ما هفته ای 3900 یورو دریافت می کنیم، جدای از اینکه دریافتی های دیگری نیز بابت مأموریت های اضافی داریم! کوارلس که در پی قرارداد منعقد شده میان شرکت های نظامی خصوصی ریون و گلوبال سی اس تی با ارتش اسراییل، به خدمت ارتش این رژیم درآمده، می گوید که ماموریت وی به عنوان یک نیروی مزدور اجرای عملیات های نظامی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسپانیایی فاش کرد: استخدام مزدوران اروپایی برای جنگ غزه

روزنامه اسپانیایی فاش کرد: استخدام مزدوران اروپایی برای جنگ غزه