مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-30بين الملل

رونمایی از اولین فرمان اجرایی هوش مصنوعی آمریکا برای کنترل بیشتر شرکت ها


رییس جمهور آمریکا اولین فرمان اجرایی هوش مصنوعی دولت ایالات متحده را رونمایی کرد تا در این حوزه کنترل بیشتری روی شرکت های فناوری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، جو بایدن ریس جمهور آمریکا از یک فرمان اجرایی جدید در زمینه هوش مصنوعی رونمایی کرد.

این اولین اقدام دولت ایالات متحده در نوع خود است که به ارزیابی های مواردی مانند امنیت، حقوق مدنی و تحقیق در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر بازار کار می پردازد.

کاخ سفید اجزای کلیدی فرمان اجرایی را به 8 بخش تقسیم می کند: ایجاد استانداردهای ایمنی و امنیتی جدید برای هوش مصنوعی، با الزام برخی شرکت های هوش مصنوعی به اشتراک گذاری نتایج تست امنیتی با دولت فدرال، هدایت وزارت بازرگانی برای ایجاد رهنمون هایی در مورد هوش مصنوعی و ایجاد یک برنامه امنیت سایبری که می تواند ابزارهای هوش مصنوعی بسازد که در نرم افزارهای حیاتی به شناسایی نقص ها کمک کند.

حفاظت از حریم خصوصی مصرف کننده، از جمله با ایجاد دستورالعمل هایی که آژانس ها می توانند برای ارزیابی تکنیک های حفظ حریم خصوصی مورد استفاده در هوش مصنوعی استفاده کنند.

پیشبرد عدالت و حقوق مدنی با ارائه رهنمون هایی به مالکان و پیمانکاران فدرال جهت کمک به جلوگیری از تولید الگوریتم های هوش مصنوعی که تبعیض را بیشتر می کند و ایجاد بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین فرمان اجرایی هوش مصنوعی آمریکا برای کنترل بیشتر شرکت ها

رونمایی از اولین فرمان اجرایی هوش مصنوعی آمریکا برای کنترل بیشتر شرکت ها