مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:352023-10-24دانش

«هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها» برگزار می شود


«هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها» در روزهای 3 و 4 آبان ماه با همکاری گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و حمایت IEEE بخش ایران، - هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها برگزار می شود ایسنا/اصفهان هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها در روزهای 3 و 4 آبان ماه با همکاری گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و حمایت IEEE بخش ایران، IEEE و پایگاه داده استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

بعد از ظهر امروز، 2 آبان ماه، نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این نشست، محمدعلی نعمت بخش، دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا و کاربردها ، اظهار کرد: مفهومی به نام اینترنت اشیاء برای نخستین بار در سال 1380 شمسی توسط کویین اشتون از دانشگاه MIT مطرح شد.

در سال های گذشته، محققین و دانشمندان صنایع سعی کردند این مفهوم را به فناوری تبدیل کنند و در نتیجه آن، تکنولوژی اینترنت اشیاء شکل گرفته است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، ادامه داد: در سال 2022، افزون بر دویست میلیارد دلار در زمینه اینترنت اشیاء در دنیا سرمایه گذاری صورت گرفت و در حال حاضر شاهد آن هستیم که این تکنولوژی در صنایع و جامعه مورد استقبال قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها» برگزار می شود

«هفتمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها» برگزار می شود