مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-24سياسي

تکلیف شورای شهر آبیک چه می شود؟


اتفافات اخیر در پارلمان محلی شهر آبیک و دستگیری و بازداشت تعدادی از اعضای شورا، ابهامات زیادی را در خصوص آینده مجموعه مدیریت شهری ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، 10 روز پیش بود که خبر رسید دو نفر از اعضای شورای شهر آبیک به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده اند و در دستگاه قضایی پرونده برای آنان تشکیل شده است.

چند روز بعد از این ماجرا، طبق اذعان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک 2 عضو دیگر شورای شهر آبیک به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند و تعداد دستگیر شدگان شورا به چهار نفر رسید.

با توجه به طولانی شدن روند انتخاب شهردار و ادامه دوره سرپرستی و همچنین نابسامانی در وضعیت خدمات شهری مانند رفت و روب، فضای سبز، پروژه های نیمه کاره و.

شهروندان آبیکی گلایه مندی بسیاری از این شهر خسته و پرغصه با عقب ماندگی بسیار و بدون مدیریت شهری خود دارند و خواستار تسریع در تعیین تکلیف این موضوع شده اند.

اگر حکم دادگاه صادر شود بلافاصله افراد جایگزین معرفی می شوند محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک می گوید: تا زمانی که در شورای شهر آبیک امکان جایگزینی اعضای علی البدل وجود داشته باشد، بحث انحلال مطرح نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شورای شهر آبیک چه می شود؟

تکلیف شورای شهر آبیک چه می شود؟