مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-08فرهنگي

تدوین «لاک پشت» به پایان رسید/ انتشار اولین تصویر از فرهاد اصلانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تدوین فیلم سینمایی «لاک پشت» به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار که فیلمبرداری آن در سکوت خبری انجام شد، - تدوین لاک پشت به پایان رسید/ انتشار اولین تصویر از فرهاد اصلانی پس از پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی لاک پشت به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار تدوین آن توسط پویان شعله ور به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تدوین فیلم سینمایی لاک پشت به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار که فیلمبرداری آن در سکوت خبری انجام شد، این روز ها توسط پویان شعله ور به پایان رسیده است تا پس از انجام دیگر مراحل فنی، برای نمایش آماده شود.

فرهاد اصلانی که اولین تصویر از ایفای نقش او در لاک پشت منتشر شده است، نقش اصلی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

لاک پشت به عنوان سومین فیلم بلند سینمایی بهمن کامیار در مقام کارگردان پس از فیلم های مرداد و در وجه حامل ، یک درام روان شناسانه است که فضایی متفاوت دارد.

کامیار که تهیه کنندگی آثاری، چون سد معبر و کارت پرواز را در کارنامه خود دارد، لاک پشت را نیز در مقام تهیه کننده به مرحله تولید رسانده است.

عوامل اصلی لاک پشت عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده اجرایی و مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «لاک پشت» به پایان رسید/ انتشار اولین تصویر از فرهاد اصلانی

تدوین «لاک پشت» به پایان رسید/ انتشار اولین تصویر از فرهاد اصلانی