مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-11حوادث

انجام 1245 ماموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی دوگنبدان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دوگنبدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه یک هزار و 245 مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی یک و دو  این شهرستان انجام شده است.

- عقیل طیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایستگاه های آتش نشانی یک و دو در هر جا که نیاز بود وارد عمل شده و ماموریت های متعددی را درگچساران انجان داده اند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه یکهزار و 245 مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی یک و دو  این شهرستان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: از این تعداد مأموریت انجام شده 105 مورد به آتش سوزی مزارع، مراتع و باغات، 49 مورد منازل شخصی و اماکن تجاری، خودرو و موتور سیکلت 27مورد، پارک و فضای سبز80 مورد، منابع طبیعی 73 فقره و پارک جنگلی 26 فقره بوده است.

طیبی عنوان کرد: آتش سوزی متفرقه 440 فقره، انبار ضایعات نیز 2 فقره و انتقال پایه برق 8 فقره از مأموریت های صورت گرفته درگچساران است.

وی با اشاره به ماموریت های بخش امداد و نجات توسط آتش نشانی های گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه 26 فقره تصادفات جاده ای، 31 فقره حوادث آسانسوری، 11 فقره حوادث انگشتری،جوادث جاده ای 2 فقره و حوادث آبی/ غواصی نیز 4 فقره در این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1245 ماموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی دوگنبدان

انجام 1245 ماموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی دوگنبدان