مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:462023-11-09سياسي

پشتیبانی تجارت از تولید با 6 محور عملیاتی می شود


قائم مقام وزیر جهاد در امور تجارت و تنظیم بازار گفت: اقداماتی که باید در پشتیبانی از تجارت خارجی مورد توجه قرار گیرد، در بند 10 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب قرار گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد در امور تجارت و تنظیم بازار در گفت وگویی به بررسی راهکارهای عملی پشتیبانی تولید توسط تجارت خارجی پرداخته است؛ وی که رییس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی نیز است، می گوید: مجموعه اقداماتی که باید در پشتیبانی از تجارت خارجی مورد توجه قرار گیرد، در بند 10 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود؛ از تسهیل مقررات و گسترش مشوق های لازم تا تقویت ترانزیت و حتی پیشنهاد استفاده از روش تهاتر در موارد لازم.

واقعیت این است که پس از تقویت ارتباط و معرفی محصول ایرانی به بازارهای خارجی، دولت باید پشتیبانی ها را تقویت کند تا در عمل شاهد گسترش گونه ای از تجارت خارجی باشیم که تقویت کننده ی تولید داخلی است.

اولین اقدام در این راستا تقویت زیرساخت های حمل و نقل است.

در ادامه متن گفت وگوی وی را می خوانید: چه راهکارهای عملی ای وجود دارد برای اینکه تجارت خارجی بیش از پیش پشتیبان تولید باشد؟   برای اینکه تجارت خارجی، پشتیبان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی تجارت از تولید با 6 محور عملیاتی می شود

پشتیبانی تجارت از تولید با 6 محور عملیاتی می شود