مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-05اقتصادي

خرید 9 میلیارد تومانی گندم در گیلان


مدیر تعاون روستایی گیلان از پرداخت 90 درصدی طلب گندم کاران خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گندم 9 میلیارد و 480 میلیون تومان است که با تلاش های انجام شده 90 درصد آن پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیوان حسن پور مدیر تعاون روستایی گیلان صبح امروز در گفت وگو خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در این استان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: بر اساس آمار، از آغاز اجرای خرید تضمینی گندم تا پایان این طرح، اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان رودبار و سیاهکل، 632 تن گندم از گندمکاران گیلانی خریداری کردند.

  وی از پرداخت 90 درصدی طلب گندمکاران خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گندم 9 میلیارد و 480 میلیون تومان بوده که با تلاش های انجام شده 90 درصد آن پرداخت شده است.

  به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان، خرید تضمینی مباشرتی گندم با همکاری اداره کل غله و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شده است.

  حسن پور با تاکید بر لزوم توجه گندم کاران به حضور موقع در مرکز اتحادیه های تعاون روستایی در برخی از مناطق گیلان بیان کرد: مرکز خرید اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی رودبار در منطقه رستم آباد و مرکز خرید اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی سیاهکل در منطقه دیلمان قرار دارد که گندمکاران باید به آن ادارات برای انجام امور خود مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 9 میلیارد تومانی گندم در گیلان

خرید 9 میلیارد تومانی گندم در گیلان