مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-06پزشكي

حمایت از جریان نخبگی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر حرکت به سمت کسب مدارج متعالی علمی، گفت: حمایت از جریان نخبگی در دستور کار دانشگاه است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر حرکت به سمت کسب مدارج متعالی علمی، گفت: حمایت از جریان نخبگی در دستور کار دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشست با دانشجویان نخبه و برترین های کنکور سراسری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که با حضور اعضای هیات رییسه این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز، میزبان افتخارآفرینان علمی و معماران آینده سلامت کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رقابتی تنگاتنگ در چهار حیطه المپیادهای علمی دانشجویی حائز رتبه های برتر شدند، افزود: گروه دوم حاضر در این نشست در فضای رقابتی کنکور رتبه های کمتر از 100 را کسب کرده و با افتخار دانشگاه را به عنوان محل آموزش خود انتخاب کرده اند.

دکتر زالی، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را یکی از معتبرترین مراکز علمی کشور دانست و افزود: این دانشگاه در سال های متعدد دستاوردهای ارزنده ای در حوزه سلامت داشته است.

به گفته وی، حرکت زنده و سیال دانشگاه به عناصر دانشجویی وابسته است و این دانشگاه مفتخر به میزبانی 13 هزار و 700 دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جریان نخبگی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

حمایت از جریان نخبگی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی