مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-31اقتصادي

صادرات تراکتور به 25 کشور دنیا


مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، از صادرات محصولات تولیدی این گروه صنعتی به 25 کشور خبرداد و گفت: علی رغم تحریم ها و محدودیت ها این مقدار صادرات با تلاش شبانه روزی محقق شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، از صادرات محصولات تولیدی این گروه صنعتی به 25 کشور خبرداد و گفت: علی رغم تحریم ها و محدودیت ها این مقدار صادرات با تلاش شبانه روزی محقق شده است.

مصطفی وحیدزاده، در جمع خبرنگاران، گفت: این صادرات به رغم تحریم ها و محدودیت ها محقق شده و سعی این گروه بر این است تا بخشی از مشکلات اقتصادی را با ارز آوری برطرف کند.

وی با بیان اینکه شرکت تراکتورسازی در میان گروه های بزرگ خودرویی به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد، افزود: سال گذشته 2550 دستگاه به ارزش 32 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادرات کردیم و در شش ماهه نخست امسال نیز 1500 دستگاه به ارزش 22 میلیون دلار صادرات اتفاق افتاده که 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وحیدزاده گفت: قیمت تراکتورهای صادراتی حداقل 70 تا 100 درصد بیشتر از قیمت داخلی است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در ادامه با بیان اینکه میزان تولید تراکتور در این شرکت در شش ماه اول سال جاری به بیش از 20 هزار دستگاه رسیده، گفت: این میزان تا پایان سال از 40 هزار دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تراکتور به 25 کشور دنیا

صادرات تراکتور به 25 کشور دنیا