مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-09فرهنگي

افتتاح جشنواره سینمایی «بچه های ایران 2» اسلامشهر


جشنواره سینمایی «بچه های ایران 2» با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان و کودکان و نوجوانان و خانواده ها در اسلامشهر افتتاح شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، جشنواره سینمایی بچه های ایران 2  به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر برای دومین سال متوالی با حضور مسئولان شهرستانی و کودکان و نوجوانان اسلامشهری در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر همراه با اکران فیلم انیمیشن بچه زرنگ افتتاح شد.

حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره با هدف تعالی و رشد کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه برای دومین سال متوالی، اکران خود را ازچهارشنبه شب در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر آغاز کرد.

وی افزود: در این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر به صورت کاملاً رایگان برگزار می شود، پیش بینی می شود بیش از 40 هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده هایشان از 20 آبان ماه تا 13 دی ماه به مدت 24 روز مهمان پردیس سینمایی فجر اسلامشهر بوده و به تماشای انیمیشن های روز سینمای ایران بنشینند.

رییس ستاد جشنواره سینمایی بچه های ایران 2 تصریح کرد: در این جشنواره قصد داریم در کنار اکران انیمیشن های ایرانی با اجرای برنامه هایی از قبیل؛ جنگ شادی، اجرای عمو روحانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح جشنواره سینمایی «بچه های ایران 2» اسلامشهر

افتتاح جشنواره سینمایی «بچه های ایران 2» اسلامشهر