مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-21سياسي

طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه با تاکید رهبری تدوین و اجرایی شد


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف با اشاره به توزیع بیش از دو میلیون و 500 هزار بسته معیشتی، گفت: رهبر معظم انقلاب خواستار تداوم توزیع بسته های معیشتی توسط اوقاف شده اند به همین دلیل طرح قرار دوازدهم برای استمرار آن در سازمان اوقاف تدوین و .

- ایسنا/قم مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف با اشاره به توزیع بیش از دو میلیون و 500 هزار بسته معیشتی، گفت: رهبر معظم انقلاب خواستار تداوم توزیع بسته های معیشتی توسط اوقاف شده اند به همین دلیل طرح قرار دوازدهم برای استمرار آن در سازمان اوقاف تدوین و در بقاع متبرکه شاخص هر استان اجرایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور در دوره آموزشی مدیران اجرایی، مراکز افق و هیئت امنا بقاع متبرکه شهرستان قم که در سالن همایش مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بیش از هزار هیأت مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور مستقر هستند که اتفاقات بزرگی را رقم زده اند و برنامه های شاخص و اثرگذاری در حرم های مطهر امامزادگان اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، نوروزپور افزود: هدف اصلی از همه برنامه ها این است که مردم در جوار بقاع متبرکه به آرامش برسند، آرامش در این مکان ها وجود دارد و باید آن را برای مردم ملموس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه با تاکید رهبری تدوین و اجرایی شد

طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه با تاکید رهبری تدوین و اجرایی شد