مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-17سياسي

کشورهای استکباری منتظر فروپاشی باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های  نماز جمعه ساری، با بیان اینکه 29 آبان آغاز هفته بسیج است، اظهار کرد: امام راحل فرمودند تشکیل بسیج از برکات و الطاف خداوند بوده که بر ملت ایران ارزانی شده و در واقع بسیج خدمات و برکات فراوانی در کشور و منطقه ارائه کرده است.

وی گفت: امروز اگر می بینیم آمریکا با چالش جدی در حمایت از صهیونیسم و سیاست های استکباری خود مواجه است، به برکت بسیجی است که ریشه اش در ایران اسلامی و شاخ و برگش در کشورهای منطقه شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه طوفان نظامی غزه عالم گیر شده است، تصریح کرد: اینکه تمام منطقه،کشورهای اسلامی و کشورهای غربی به طوری که در غرب لندن، اسپانیا، نیویورک و شهرهای آمریکا و کشورهای غربی در واقع سرزمین غرب زیرسلطه دولت های استکباری حامی صهیونیسم تظاهرات میلیونی و چند صدهزار نفره برگزار شد دو معنا دارد.

وی ادامه داد: یک معنا محکومیت جنایت های صهیونیسم و حمایت از مظلومان غزه و معنای دیگرش اظهار ناراحتی و نارضایتی از دولت های خودشان است که به جای حمایت از مظلوم به حمایت از ظالم برخواستند و دارند از صهیونیسم حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای استکباری منتظر فروپاشی باشند

کشورهای استکباری منتظر فروپاشی باشند