مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-08اقتصادي

83 درصد جمعیت اسپانیا زیر چتر 5G


اپراتور Orange اسپانیا که اولین ارائه دهنده خدمات +5G در فوریه 2023 است، در حالی امسال روی استقرار سایت و گسترش پوشش 5G متمرکز شد که جدیدا اعلام کرده توانسته است به پوشش جمعیتی 83.

2 درصد در این کشور برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از اینکه در سال های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، چند سالی است که صحبت از 5G یا همان نسل پنجم تلفن همراه مطرح می شود.

با توجه به کارکردها و کاربردهای شبکه 5G در ابعاد مختلف زندگی و بر اساس اعلام کارشناسان این حوزه، قرار است 5G مشکلاتی مانند سرعت کم، تأخیر که در شبکه های نسل های قبل وجود داشت را به حداقل ممکن خود برساند و تأثیر بسزایی در رشد اقتصاد دیجیتال و اینترنت اشیاء داشته باشد.

به همین منظور پیاده سازی اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و ارائه سرویس های پهن باند و به طور کلی بخش عمده ای از تحول دیجیتال بر بستر 5G صورت می گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات گذاری و تجاری را نشان می دهد.

شبکه های 5G یا نسل پنجم، سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با نسل قبلی دارند و قابلیت های آینده گرا مانند رانندگی خودران را امکان پذیر می کنند و اشتراک های 5G در سال 2027، به 4.

4 میلیارد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد جمعیت اسپانیا زیر چتر 5G

83 درصد جمعیت اسپانیا زیر چتر 5G