مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-20سياسي

پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد سلطانیه هستیم


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گنبد سلطانیه یک گنج برای استان زنجان است که متاسفانه از آن به خوبی مراقبت نمی شود.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گنبد سلطانیه یک گنج برای استان زنجان است که متاسفانه از آن به خوبی مراقبت نمی شود.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خدماتی که نظام اسلامی پس از انقلاب در کشورمان انجام داده بی نظیر است، عنوان کرد: گاهی شاهد کوتاهی در بعضی موضوعات هستیم که در برابر این کوتاهی ها هیچ توجیهی پذیرفته نیست؛ از جمله آنها می توان به پروژه فاضلاب ابهر، بیمارستان خرم دره و ارگ تاریخی سلطانیه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شرایطی که ارگ و محوطه گنبد دارد مایه تاسف است، ادامه داد: گنبد سلطانیه یک گنج برای استان زنجان است که متاسفانه از آن به خوبی مراقبت نمی شود.

این مسئول با توضیح اینکه با توجه به حساسیت موضوع از ابتدا پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد هستیم، اضافه کرد: در همین راستا طرحی برای ارگ گنبد تاریخی سلطانیه آماده شد که اجرای این طرح در دورتا دور گنبد انجام می شود و در حال حاضر نیز در یک ضلع، اجرای آن آغاز شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد سلطانیه هستیم

پیگیر حل مشکلات و ساماندهی گنبد سلطانیه هستیم