مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-23سياسي

روشنگری در فضای مجازی برای بیان جنایات اسراییل فراموش نشود


امروز مهم ترین جنگ اسراییل با غزه در فضای مجازی و رسانه هاست و در این شرایط روشنگری در فضای مجازی برای بیان جنایات اسراییل فراموش نشود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: امروز مهم ترین جنگ اسراییل با غزه در فضای مجازی و رسانه هاست و در این شرایط روشنگری در فضای مجازی برای بیان جنایات اسراییل فراموش نشود.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور باشکوه مردم ابهر در تجمع اعلام انزجار از کودک کشی رژیم غاصب اسراییل، اظهار کرد: علاوه بر کشور ما، شاهد شکل گیری انزجار از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار تجمعات و راهپیمایی هایی که در حال حاضر برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود، مردم غزه نیازمند حمایت مالی هستند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد قطع آب و برق به روی مردم غزه هستیم و از هرجهت این مردم بی گناه در محاصره قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن منتظر است که این مردم تسلیم شوند، متذکر شد: با توجه به همین موضوع از مردم متدین و انقلابی می خواهیم کمک های مالی به مردم مظلوم فلسطین را فراموش نکنند.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه راه های مختلفی برای کمک های مالی وجود دارد، تصریح کرد: در کنار اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم غزه در سایت مقام معظم رهبری نیز در پرداخت وجوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری در فضای مجازی برای بیان جنایات اسراییل فراموش نشود

روشنگری در فضای مجازی برای بیان جنایات اسراییل فراموش نشود