مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-31دانش

آغاز ثبت نام کنکور «تربیت معلم» از دو هفته دیگر؛ برگزاری آزمون اردیبهشت 1403


قرار است برای اولین بار جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به منظور تربیت معلمان آینده کشور، از طریق برگزاری کنکوری مجزا و موسوم به کنکور «تربیت معلم» انجام شود که ثبت نام برای شرکت در این کنکور از حدود دو هفته دیگر آغاز و آزمون آن .

- آغاز ثبت نام کنکور تربیت معلم از دو هفته دیگر؛ برگزاری آزمون اردیبهشت 1403 قرار است برای اولین بار جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به منظور تربیت معلمان آینده کشور، از طریق برگزاری کنکوری مجزا و موسوم به کنکور تربیت معلم انجام شود که ثبت نام برای شرکت در این کنکور از حدود دو هفته دیگر آغاز و آزمون آن نیز در اردیبهشت ماه همزمان با آزمون کنکور سراسری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای اولین بار جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به منظور تربیت معلمان آینده کشور، از طریق برگزاری کنکوری اختصاصی و مجزا از کنکور سراسری انجام می شود.

آیین نامه برگزاری این کنکوردر ستاد ملی تعلیم و تربیت نیز به تصویب رسیده و قرار بر این شده است تا کنکور اختصاصی تربیت معلم همزمان با کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کنکور «تربیت معلم» از دو هفته دیگر؛ برگزاری آزمون اردیبهشت 1403

آغاز ثبت نام کنکور «تربیت معلم» از دو هفته دیگر؛ برگزاری آزمون اردیبهشت 1403