مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-11سياسي

همه راه ها به جز راه اسلام بن بست است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه راه ها به جز راه اسلام بُن بست است و به یک ماه گذشته نگاه کنید که در دنیا چه می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان اظهار داشت: مکرر شنیده ایم که انقلاب اسلامی تا وصول به اهداف پنج مرحله دارد.

وی گفت: اصل انقلاب تا پیروزی، تشکیل نظام و قانون اساسی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از جمله این مراحل است و باید به تمدن اسلامی برسیم و با دید کارشناسی زمانی می رسیم که این مراحل را پشت سر بگذاریم به اسلام حقیقی عملی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: اینکه به آن نمی رسیم به این دلیل است که در دولت اسلامی گیر وجود دارد که دو لایه دارد و یک لایه مربوط به دشمنان بیرونی است که با کارشناسی صحیح می دانند که اگر اسلام عملی به عنوان تابلو در جهان قرار گیرد این مردم زجردیده و ظلم دیده و تشنه حقیقت در سراسر جهان به سمت اسلام خواهند رفت .

امام جمعه بیرجند بیان کرد: همه راه ها به جز راه اسلام بُن بست است و به یک ماه گذشته نگاه کنید که در دنیا چه می گذرد و امروز بدترین جنبندگان روی زمین با همه تجهیزات مانع می شوند که دولت اسلامی برای ما به وجود آید تا جامعه اسلامی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه ها به جز راه اسلام بن بست است

همه راه ها به جز راه اسلام بن بست است