مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-15اقتصادي

پسماند رودسر به نقطه اوج بحران رسیده است


فرماندار رودسر با اشاره به تولید روزانه 100 تن زباله و دپوی 30 هزار تن ریجکتی در محوطه کارخانه کمپوست رودسر گفت: پسماند شهرستان رودسر به نقطه اوج بحران رسیده که نیازمند ورود همه دستگاه ها و اقدام جدی برای مدیریت آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و زندگی مدرن امروزی منجر به افزایش نرخ مصرف و تولید زباله های زیادی توسط انسان ها شده، حجم زباله ها به اندازه ای است که اگر به درستی مدیریت نشوند منجر به بروز مشکلات زیادی برای انسان ها و محیط زیست می شود؛ بنابراین مدیریت پسماند از اهمیت زیادی برخوردار است.

  شهرستان رودسر روزانه نزدیک به 100 تن زباله در ایام مختلف سال تولید می کند که در گذشته این زباله ها توسط شهرداران رودسر، کلاچای، واجارگاه، رحیم آباد و چابکسر و تعاونی دهیاران بخش ها به کارخانه کمپوست رودسر منتقل می شد اما به دلیل ناکارآمدی این کارخانه خیلی زود تعطیل شد.

  پس از تعطیلی کارخانه کمپوست رودسر، زباله های این شهرستان بیشتر به سمت سایت سراوان رشت منتقل می شد و به دلیل بسته شدن این سایت، مدیران شهری و روستایی شهرستان تلاش کردند که زباله های خود را به هرشکل مدیریت کنند؛ هر چند که در این ایام بخشی از زباله ها در حاشیه رودخانه ها و جنگل ها هم رها و دفع می شدند اما تفکیک زباله از مبدأ و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند رودسر به نقطه اوج بحران رسیده است

پسماند رودسر به نقطه اوج بحران رسیده است