مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-16سياسي

تبدیل روستاهای قائمشهر به کارگاه عمرانی با حمایت دولت سیزدهم


روستاهای شهرستان قائم شهر با حمایت دولت سیزدهم و مشارکت مردم به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

‎ - ایسنا/مازندران فرماندار قائم شهر، گفت: روستاهای شهرستان قائم شهر با حمایت دولت سیزدهم و مشارکت مردم به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد مولایی قراء امروز 25 آبان در بازدید از طرح هادی در حال اجرای خیابان شهید رضازاده روستای واسکَس قائمشهر با بیان اینکه در همه روستاهای این شهرستان طرح عمرانی در حال اجراست، اظهار کرد: پس از تشکیل دولت سیزدهم، سیاست دولت بر آن بود تا مشکلات زیرساختی مناطق کم برخوردار به ویژه روستاها رفع و دولت مصمم بر توجه به این مناطق است.

وی از تعبیر کارگاه های کوچک عمرانی روستاهای شهرستان قائمشهر یاد کرد و افزود: در هر 110 روستای قائمشهر طرح های بزرگ و کوچک خوبی در حال اجرا است و این شهرستان در به ثمر رساندن طرح های عمرانی از شهرستان های پیشتاز استان است و در هفته دولت بیشترین سهم بری را در بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی مازندران داشت.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی در روستاهای قائمشهر هرچند با ورود دولت سیزدهم محقق شد اما نقش اهالی و مشارکت آنها پر رنگ است، یادآورشد: در اجرای طرح هادی، شاهد استقبال مردم برای تعریض جهت بازگشایی مسیر و اجرای طرح هستیم و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل روستاهای قائمشهر به کارگاه عمرانی با حمایت دولت سیزدهم

تبدیل روستاهای قائمشهر به کارگاه عمرانی با حمایت دولت سیزدهم