مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-10سياسي

ورود هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به بغداد برای شرکت در مجمع مجالس آسیایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمّدمهدی زاهدی، نماینده کرمان و راور در بدو ورود به فرودگاه بغداد بمنظور حضور در مجمع مجالس آسیایی (APA)، - هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست کمیته دائمی امور سیاسی (APA) و رایزنی بین المللی در مورد مسائل فلسطین و غزه و جنایات اسراییل وارد بغداد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمّدمهدی زاهدی، نماینده کرمان و راور در بدو ورود به فرودگاه بغداد بمنظور حضور در مجمع مجالس آسیایی (APA)، در محل شهادت سردار سلیمانی و مهندس المهدی حضور یافتند.

بررسی هشت قطعنامه تخصصی در دستور کار این نشست قرار دارد.

همچنین در جریان برگزاری این نشست، نمایندگان مجالس کشور های شرکت کننده به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات تخصصی این کمیته می پردازند.

گفتنی است، قطعنامه ای به پیشنهاد کشورمان با موضوع ارتقاء همکاری ها در خصوص ترویج چندجانبه گرایی به این کمیته ارائه شده است.

نمایندگان مجالس 15 کشور ایران، آذربایجان، بحرین، کامبوج، اندونزی، کویت، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان، ترکیه، روسیه، سوریه، لبنان و عراق در این نشست حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به بغداد برای شرکت در مجمع مجالس آسیایی

ورود هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به بغداد برای شرکت در مجمع مجالس آسیایی