مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-26بين الملل

این تظاهرات در تاریخ ماندگار خواهد شد


تظاهرات گسترده و غیرقابل تصور اخیر در لندن نشان داد صهیونیست ستیزی در معادلات زیرساختی و اجتماعی انگلیس تثبیت شده و از مرحله شکل گیری اولیه نیز عبور کرده است.

- فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: حضور گسترده و بی سابقه 300 هزار نفر از مدافعان حماس و مخالفان رژیم اشغالگر قدس در خیابان های لندن، شوک سختی به احزاب حاکم در انگلیس وارد ساخته است.

احزاب محافظه کار، کارگر و لیبرال ـ دموکرات در عرصه تصویرسازی کاذب از جنگ غزه (چه به لحاظ ماهوی و چه شکلی)، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا مانع صهیونیست ستیزی افکار عمومی کشورشان شوند.

ترویج حماس ستیزی و زیر سوال بردن گفتمان مقاومت و متعلقات آن، تبدیل به یک رویکرد ثابت رسانه ای و سیاسی در انگلیس شده و شبکه دربار پادشاهی انگلیس (بی بی سی) هدایت اتاق عملیات تبلیغاتی این جنگ شناختی را مدت هاست که بر عهده گرفته است.

   قاعدتا خروجی  محاسبات و برآوردهای صورت گرفته از سوی اتاق های فکر احزاب و رسانه های وابسته انگلیسی، شکل گیری چنین موج گسترده و عظیمی در حمایت از فلسطین و مخالفت با موجودیت و جنایات صهیونیست ها در غزه نبوده است.

از این رو دولت ریشی سوناک در لندن، امروز در کنار شوک ناشی از شکست عملیاتی-امنیتی صهیونیست ها در عملیات توفان الاقصی، با شکست دیگری هم مواجه شده که معطوف به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این تظاهرات در تاریخ ماندگار خواهد شد

این تظاهرات در تاریخ ماندگار خواهد شد