مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-09حوادث

توقیف 425 دستگاه ,وسیله نقلیه با اعمال قانون بیش از 36 میلیارد ریال در گنبدکاووس


رییس پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال 425 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت تخلف و جرائم گوناگون با بیش از 36 میلیارد ریال اعمال قانون در گنبدکاووس توقیف شدند.

- سرهنگ مسعود بارانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: در هفت ماه امسال تعداد 425 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که تخلف و جرائم مختلفی را مرتکب شده بودند توسط ماموران پلیس راهور توقیف شدند که از این تعداد 413 دستگاه خودرو سواری و 12 دستگاه موتورسیکلت است.

وی تصریح کرد: تخلف این خودروها و موتورسیکلت ها کشف حجاب، عدم رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، انجام حرکات نمایشی خطرناک ، آلودگی صوتی و دیگر موارد  است.

رییس پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مجموع این خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده بیش از 36 میلیارد ریال اعمال قانون شدند.

  وی ادامه داد: در روزهای گذشته ماموران پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس سه دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه پراید و دو دستگاه پژو را به علت  تخلف های مکرر انجام تخلفات حادثه ساز، عدم رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی توقیف کردند.

بارانی گفت: پس از استعلام از مرکز اجراییات از خودروها مشخص شد هر یک از خودروها بیش از 30 میلیون ریال جرائم خلافی دارند که هنوز پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 425 دستگاه ,وسیله نقلیه با اعمال قانون بیش از 36 میلیارد ریال در گنبدکاووس

توقیف 425 دستگاه ,وسیله نقلیه با اعمال قانون بیش از 36 میلیارد ریال در گنبدکاووس