مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-01سياسي

هادی خانیکی: فهم عالمانه، تهدید جامعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیست


استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر قوی کردن جامعه با توسعه نهادها و انجمن های علمی، گفت: باید باور کنیم که فهم عالمانه تهدیدی برای جامعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیست بلکه فهم عالمانه به ما کمک می کند مسأله را درست بفهمیم.

- ایسنا/خوزستان استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر قوی کردن جامعه با توسعه نهادها و انجمن های علمی، گفت: باید باور کنیم که فهم عالمانه تهدیدی برای جامعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیست بلکه فهم عالمانه به ما کمک می کند مسأله را درست بفهمیم.

هادی خانیکی در نشست دانشگاه، امر اخلاقی و مسئولیت اجتماعی که امروز (10 آبان ماه) در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: منظور از این نشست، طرح مسأله در شرایط دشواری است که بر جامعه ما و جهان ما می گذرد.

به عبارت دیگر در شرایطی که هر شهروند و نهاد و کنشگری با نگرانی زندگی می کند، نمی داند که افق پیش رو کی گشوده خواهد شد یا اصلا گشوده خواهد شد؟ یا نمی داند که فجایع بزرگی که در حال شکل گیری در بخشی از جهان، در فلسطین است تا کجا و چگونه ادامه خواهد داشت و بر سرنوشت او در هر جای جهان چگونه تاثیر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی خانیکی: فهم عالمانه، تهدید جامعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیست

هادی خانیکی: فهم عالمانه، تهدید جامعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیست